size buffers?
якщо малого розміру то руками ось так https://github.com/neon-sunset/U8String/blob/main/src/U8Scalar.cs#L10 і там нижче є AsSpan який бере реф першого філду та будує проекцію на чотири байти не зачіпляючи Size
а воно не зламається через вирівнювання чи шось таке? (хоча краще задати питання "а чому воно не ламається через вирівнювання чи шось таке")
тут не зламається тому що якщо в стракті немає менеджд полів, то в нього sequential лейаут за замовчуванням
ага, лейаут sequential, зрозумів
а нашо roslyn генерує тоді додатково структуру для цього всього? чи це просто вони вирішили що так краще виглядати буде?)
що ти маєш на увазі?
ну у фіксд буферах рослін його через структуру генерує а, це мабуть щоб у клас вставляти де не sequential layout, так?
ну генерує і генерує, воно погоди не робить)
Обсуждают сегодня