ну коротше є дані з гри про обертання літака навколо 3 осей, потрібно з цього зробити обертання навколо 2 осей (тобто коли літак дивиться вгору, результат дивиться вгору, коли вниз - вниз, вліво - нічого не робимо бо у нас нема такої осі, вправо - теж нічого, коли вісить вверх-ногами, теж вісити вверх-ногами) фсьо
У тебе дані про оберт в матрицях?
yep, ми просто поки думали над цим прийшли до того що матрицями найлегше ну вони можуть бути у чому завгодно (кути ейлера, кватерніони, матриці), за цей час вже навчились переводити із одного в інше
Добре, але якщо так легко переводите, то можна перемножати на вектори так, щоб прибирати зайву інфу
(ми це я і друг які це не можуть ніяк зробити вже на протязі року 😅)
наприклад WT видає тільки кути ейлера, X-Plane і кути і кватерніон
Взагалі вам і множити то не потрібно
Обсуждают сегодня