Похожие чаты

Player.Tools.Shovels += 1; or player.tools['shovels'] += 1; ???

7 ответов

11 просмотров

Use the first one. Second one is used when key contains space, dot or something. For example, if key is "sho vels", you have to access it like this player.tools["shov els"]

First.

theyre the same thing, use dot syntax

drunktimelord
theyre the same thing, use dot syntax

not really, like for the cases where "shovels" should be dynamic

Похожие вопросы

Обсуждают сегодня

30500 за редактор? )
Владимир
47
а через ESC-код ?
Alexey Kulakov
29
Anyone knows where there are some instructions or discort about failed bridge transactions ?
Jochem
21
Also, why can’t the community have a vote/ say when it comes to initiatives like buybacks. Isn’t the point of crypto decentralisation? Don’t we deserve input as long term supp...
👨🏽‍🦰
13
Чёт не понял, я ж правильной функцией воспользовался чтобы вывести отладочную информацию? но что-то она не ловится
notme
18
Привет)) уже кажется эту тему перемусолили, но вот я так и не понял. Я сейчас сижу на 27дюймов 2к мониторе. На Актуальной макоси, если я куплю 27д 4к монитор: - будет ли изобр...
Vladislav Piskunov
15
any reference of this implementation?
BitBuddha
29
Hi guys, any problem with Pulsebrige? Trying to transfer from wETH to ETH. First it tells me to connect my metamask "through mobile app" not desktop. Then I did and confirmed ...
Snowflakecrypto
13
У меня есть функция где происходит это: write_bit(buffer, 1); write_bit(buffer, 0); write_bit(buffer, 1); write_bit(buffer, 1); write_bit(buffer, 1); w...
~
13
Страшнейшая правда про списки ЦБ. С первых дней жизни P2P сферы, молодые человеки, начитавшись законодательной базы и "внутренних" документов, решили, что им противостоит сер...
Foxcool
3
Карта сайта