Похожие чаты

How can I have many lists of components by type

and still not have to use pointers? (i.e.

struct Components{
Vector<ComponentType> list;
};
std::unordered_map<ComponentTypeId, Components>

it's easier using inheritance/polymorphism with a pointer, but that would kill cache locality

1 ответов

17 просмотров

I do that with structs and contiguously allocated memory

Похожие вопросы

Обсуждают сегодня

30500 за редактор? )
Владимир
47
а через ESC-код ?
Alexey Kulakov
29
Anyone knows where there are some instructions or discort about failed bridge transactions ?
Jochem
21
Чёт не понял, я ж правильной функцией воспользовался чтобы вывести отладочную информацию? но что-то она не ловится
notme
18
Also, why can’t the community have a vote/ say when it comes to initiatives like buybacks. Isn’t the point of crypto decentralisation? Don’t we deserve input as long term supp...
👨🏽‍🦰
13
Привет)) уже кажется эту тему перемусолили, но вот я так и не понял. Я сейчас сижу на 27дюймов 2к мониторе. На Актуальной макоси, если я куплю 27д 4к монитор: - будет ли изобр...
Vladislav Piskunov
16
any reference of this implementation?
BitBuddha
29
Hi guys, any problem with Pulsebrige? Trying to transfer from wETH to ETH. First it tells me to connect my metamask "through mobile app" not desktop. Then I did and confirmed ...
Snowflakecrypto
13
Страшнейшая правда про списки ЦБ. С первых дней жизни P2P сферы, молодые человеки, начитавшись законодательной базы и "внутренних" документов, решили, что им противостоит сер...
Foxcool
3
У меня есть функция где происходит это: write_bit(buffer, 1); write_bit(buffer, 0); write_bit(buffer, 1); write_bit(buffer, 1); write_bit(buffer, 1); w...
~
13
Карта сайта